Bästa veckan i mitt liv med mammsen!

mamma, jag och alex
fatih pussar mamma kinden och jag sitter och skrattar eller nått?xd
Alex är också bartender och han blinkade åt mig hela tiden och hade
sagt något till sedat så sedat frågade mig om jag hade pojkvän och jag sa
nej och då ropa han på alex att han skulle komma och så fick han ta kort med
mig haha. Och jag vet att jag ser mini ut på bilden men han står upp och jag sitter!
Fatih bartendern som typ kunde flytande svenska, sjuukt!
Hotellägaren och hans fru
Ozzy (vänster) Sedat (mitten) Alex (höger)
Micke och Sedat
Lukas till vänster jätte söt va kille!
2 som jobbar på hotellet han till vänster kalla sig för alex men kommer inte ihåg
vad han egentligen heter och han till höger heter Sedat men kalla sig för kevin haha sjukt skön kille!
Strawberry daiquiri... mumms!
Dom skrev mitt namn på brödet som man får till förrätt! (A)
Världens BÄSTASTE mumi i hela universum!♡

TURKISCH NIGHT!

En som jobba på hotellet drog upp mig på "scenen" pinsamt säger jag bara!

Den lilla killen va för skön när han dansa
Dom drog upp några killar på "scenen" så de fick testa på magdans
Turkisk folkdans




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0