Hemma från turkiet och sjuk!

Hej bloggen! sjukt längesen jag bloggade nu känner jag men först va jag ju i turkiet i en vecka (bilder kommer idag) men det va ju för typ 2 eller 3 veckor sen nu. Sen samma dag som jag kom hem fick jag reda på att jag skulle jobba dagen efter och så sen va det gothia cup veckan också så jag var inne i göteborg typ hela tiden och kolla matcher och så var i på gothia discot på torsdagen och lördagen sjukt kul! :D men nu veckan efter har jag blivit sjuk! Jag kände mig lite dålig i måndags men så tänkte jag att jag kunde jobba ändå och det var ju mindre smart tänkt kanske. Men nu är jag på bättringsvägen! Hopas jag iaf... Där har ni anledningen till varför jag inte bloggat men I`M BACK NOW BITCHES!
puss på er ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0