lite lördagsmys framför tvn!

Hej bloggen! Förlåt för dålig uppdatering men jag har faktiskt en anledning! Jag fick ett samtal från hakefjorden (hotell) och dom undrade om jag ville jobba idag och jag sa ja så jag började kl 8.30 idag så jag fick gå upp halv 7... OCH jobbade till halv 6!! Så jag är jävligt trött nu kan man säga... Vad passar inte då bättre om inte jobb imorn igen?! Så imorn börjar jag kl 9, och det är sjukt mycket att göra så det är bara att jobba jobba jobba!
Men jag skulle träffat Lill idag efter jobbet också men eftersom jag var helt slut orkade jag inte det plus att det blir lite tråkigt för vi hade inte hunnit ses så länge så det får bli imorn efter jobbet om jag inte slutar ännu senare haha! ;)
På hotellet som jag jobbar på får jag städa hotellrummen. Inte det roligaste jobbet, har sjukt ont i ryggen och mina fötter säger jag bara. Jag får byta sängklader, handdukar, bädda, städa toaletterna, damma och dammsuga... Det finns 18 rum, en stuga med 2 rum också och det finns ju toaletter i varje hotellrum men det finns fler vid receptionen som vi får städa, men tur som är har jag ju en med mig också så det går lite fortare.
Hoppas ni har haft en chill dag iaf! ;)
puusss!
Ligger nu i soffan och har lite lördagsmys för mig själv och bara ligger och slappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0