Vad hände med mitt löfte?! -.-

Jag sa ju att jag skulle lägga ut bilderna men gjorde jag det? NEJ! varför? för att jag inte vet! xd Men nu lägger jag upp dom. Bättre sent än aldrig right? ;)
Jag kanske ska berätta vad som hände haha. Det var såhär jag och lill hade vart ute och gått med malins hundar för att hon är utomlands och så när vi hade vart ute med dom var vi så jävla varma så lill kom med förslaget att vi kunde bade kläderna på. Jag var lite skeptiskt till detta men självklart övertalade hon mig tillslut! ;) Så vi gick ner till stranden och det var såklart massa folk där men lill var envis så vi gick ut åp bryggan och ner på trappan och jag tyckte det var svinkallt i vattnet men då började lill dra i min arm så jag släppte taget men höll kvar med min andra arm så tänkte jag att hon kunde bada själv... men det gick ju inte riktigt enligt planen, lill klammra sig fast mot mig och hängde i min arm och tillslut orkade inte jag hålla kvar med så vi ramla rätt ner i havet! Men det var faktiskt varmt när man väl kom ner men folk stirrade om jag säger så ;). Och sen gick vi upp och skulle gå mot bussen och då säger lill att vi inte kommer hinna torka så vi fick åka buss när det bara droppade vatten om oss haha! Men jag och lill säger bara en sak "man får vara som man är när man inte blev som man skulle" ;)
puusss


Finaste lill!






blöta och fina begav vi oss mot bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0