Veckans kändis!

Denna veckan blir det en kändis som har fått mig att bli en bättre person faktiskt nu när jag tänker efter. Han har fått mig att tänka efter om livet och att tro på mig själv och mina drömmar. Han har en sjukt skön röst! Många (speciellt killar) tycker att han låter som en tjej och ser ut som en tjej. Haha om man tycker att han sjunger som en tjej måste tjejen ha väldigt mörk röst för att vara tjej och om dom säger att han ser ut som en tjej så vet jag inte hur man tänker ;). Han har blivit väldigt stor och nästan alla i hela världen känner till honom. Och han har precis gjort en parfym som heter someday. Men nu ska jag inte babbla mer om honom nu får ni bara se vem det är :D!
JUSTIN BIEBER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0