Jag har inget liv...

Idag har jag fan inte gjort ett piss! Vart inne hela dagen och degat i soffan... Inte okej! Det är fan najjs väder ute och jag har bara legat inne. Jag är ju dum på riktigt! Men ärligt så pallade jag inte göra något idag och jag har ingen som helst lust att sola så det fick bli att bara vara inne idag. Men jag ska ut sen lite iaf, jag ska till gymmet så då kommer jag ut en sväng! ;) Ska träffa mamma där nere och vi ska köra ett pass sen blir det bara att gå hem och chilla.
Och en till grej som inte hör till detta överhuvud taget?! Jag drar till fucking turkiet om 10 DAGAR! MY GOD, THAT`S SOON! Jag säger bara en sak TAGGA! :D
puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0