Modekungen vs Gina tricot?

Två riktigt snygga tröjor båda två men själv har jag fastnat mer för tröjan från gina. Men tyvärr vill typ alla ha den så den går typ inte att beställa för den tar slut så sjukt fort. Jag har beställt den två gånger nu och båda gångerna har jag fått ett melj från gina att dom inte kan levera varan till mig för att det hade blivit något fel så när dom skulle packa varan till mig var den redan slutsåld. Detta hände BÅDA gångerna och jag börjar bli så sjukt trött på dom så jag har skickat ett mejl till dom nu och sagt att dom får lösa problemet för har dom orsakat problemet får dom lösa det också :) Så detta är en stor fet diss till gina!
Nu har jag tröttnat på gina så nu har jag beställt tröjan från modekungen så får vi se om jag vill ha den när den kommer.Tycker inte den är lika snygg tyvärr... Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0