Pissdag

Idag har inte vart min dag överhuvudtaget! Och inte igår för den delen heller... Vad jag än har gjort har allt bara gått fel. Mitt hår har vart helt förjävligt att jobba med på månarna, jag hittar inte det jag vill ha, jag har blivit sjuk typ, fick reda på att vi inte kommer få sluta tidigt 1 gång i månaden så vi får gå 4 fucking mer timmar än vad vi egentligen behöver, VI HAR SÅ SJUUUKT MYCKET LÄXOR och den värsta grejen av allt jag får inte min fucking tröja från gina för att idioterna inte kan sköta sitt jobb (ska göra ett inlägg om detta). PLUS att min so lärare är helt fucked up också och detta gör ju inte saken bättre... Josefin är förbannat jävla arg på denna gubbe och tänker helt enkelt få bort honom som lärare :D. Såhär ser mitt liv ut just nu.. ja men visst e det najjs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0